Thursday, August 4, 2011

Spontaneous Thursday again

"menurut kata-kata orang dulu-dulu (atau kalau tak silap kata seorang ulama), dalam dunia ini, ada 7 orang yang muka serupa dengan kita,  tapi ingat, jangan sampai bermuka-muka.."

*baru lepas tengok Kias Ramadhan

17 comments:

CikMiMiey said...

jangan jadik talam dua muka jugak ! huhuuuu ~

Etong said...

hehe boleh pecaya ka tuuuu..dulu masa kecik2 pecaya sangat benda tu..hehe

fiq. said...

CM akak kembo: kuih talam oraiteee

fiq. said...

Etong:eh, betul la...

mr_right said...

kahkah, sangat sempoi punya ayatt.. hee

fiq. said...

mr_right: ayat belas ehsan

Far8 budak baik said...

ramai gile..
kat mane entah muka
sejibik cam aku..
seyes nak jumpe jugakkkk..
=)

Lea IsNaw! said...

7 org eh sama muka?
x jumpa lagi setakat neh

blog-tips-kurus said...

saye dah jumpa beberapa, orang kata agak same tapi tak berape same laa..

Syazwan Che Deraman said...

hehehe..guwa percaya kata kata tu..

setakat nie baru jumpa 2 org yang muka sama..

selamat berpuasa ;)

Siti Arfah said...

Ya mmg ada 7 org sm muka ngn kita. Btw kata2 yg ckup menarik. Nice ! :)

[sutera kasih] said...

mana kembar saya tu ya hehe

AdinLala said...

Lagi satu, jngn bagi muka.. Kang di pijak pijak lak kita :D

Saya Menjemput Anda Untuk Sertai Segmen Ringkas Saye :)
- SEGMEN : Korang Dah Jadi Geng Terawih?

fairuz said...

dah banyak kali gua jumpe muke yang same dengan wa. takkan semua kat malaysia? tak class sungguh!! HAHAH

sab said...

terlampau bermuka2 ni bahaya!

syafiqakarim said...

nice.tp ramai yg bermuka2 wpun
muka tak sama.haha

ah,iqa tgk juga kias ramadhan
pengajaran yg baik.

siti kektus said...

ha, pernah lah jumpa 2,3 muka. lagi cantik yg ni la. yg terjumpa tu biasa2 je. haha :p