Saturday, August 20, 2011

" 95-111 FOLLOWERS GIVEAWAY "

Bismillahirahmanirrahim
Assalamualaikum,

dengan ini saya ingin menyertai GA pertama Saudari Amirah (sapa-sapa nak join sila klik link).. Jom bagi sokongan kepada Amirah sebab ni GA pertama dia.ok! oh ye, antara syarat penyertaan GA ni: buat entry puasa dan raya.hurm, gapo nak crito eyh? terlalu luas skopnye itu. Tapi kan kalau cakap pasal puasa ni

hari ni dah masuk 20 Ramadhan! hah, zon ketiga dalam bulan ramadhan iaitu zon bebas dari api neraka. Plus, jangan lupa malam lailatul qadar adalah terjadi pada malam ganjil 10 ramadhan terakhir. so, tolonglah jangan bazirkan masa dengan buat benda yang tidak berfaedah. Kalau korang nak untung kan, ni lah masanya nak buat amalan ibarat lebih baik dari 1000 bulan.jimat masa, untung beb. Jangan ingat nak raya je.

ok, pasal raya pulak:

Raya orang di negara orang lain mcm kat Mesir/Arab tidak semeriah raya macam di negara kita. balik-balik sembahyang raya, tidur. Mcm kita, bulan puase yang banyak tidur..haish2...*n

korang sudi-sudikan join yer:

4 comments:

aimie amalina said...

ajeeenn die join ye
gud luck dea!

fiq. said...

mimie: org jempot, support2,,hehe

AmirahRamli said...

Tahniah! Tgk entry ini --> http://coklatlover95.blogspot.com/2011/08/keputusan-95-111-followers-giveaway_28.html

fiq. said...

dah,thanks amirah =]