Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday #1



Location : Cenang Beach, Langkawi

28 comments:

Cik Embun said...

Langkawi.. lama x pegi..

ieda said...

adoiiiii damainyaa ! :)

ArulchelseA said...

wowww besttt...

pamie said...

waaa..langkawi..baru dapat pegi sekali je kat ctu..sempat naik krete kabel je..


Aku Anak Labuan

Finaz Jaafar said...

never been there =(

Shahrul Izwan said...

Bestnya! xpernah sampai langkawi lagi! teringin nak pegi! :D

Jemput semua ke : Wordless Wednesday #7

Wan Pai said...

lepak kat tepi pantai..layan~

WW #5

Heidi Shafiq said...

bawaku terbang sekali bersamamu.. ewahh.. :P

Liyana Aziz said...

fine! lama x pergi langkawi! grrrrrr....

Botak said...

untunglah boleh terbang² di awangan., hahahaha..

Wanie said...

macam takot je nak naik belon ni..

fiq. said...

ouh, tak tahu la, tapi kalau ada peluang, memang nak naik, sebab tyme ni abang je yg naik! haha

cunndaa said...

bestnye..hilang sume tension kan..

fiq. said...

best sangat langkawi, memang hilang semua kebosanan dan ketensian...

suriani azwan said...

hye..nice blog...suke nak follow....

Azzah said...

lama jugak tak gi langkawi.

amal_fc1303 said...

langkawi...

p/s : #WW no description

Mrs.Yie said...

akak x pernah sampai langkawi..teringin juga nak pegi.. :)

Rahmad said...

wow gambar bercuti..

fiq. said...

yesza, langkawi, tapi banyak lagi yg boleh di descibe kan selain 'langkawi', boleh kita lihat banyak lagi benda dalam gambar ni.... :P

WAHIDA ALIAS said...

ade payung terjun ka?

fiq. said...

wahida alias: ada2, best wok

Adam Idris said...

huiyoo cam best je
tapi nak naik ni kena bayar sikit kan

fiq. said...

bayar sikit? banyak kott...

cucu umie said...

pantai cenang adlh pantai yg ke-10 tercantik di asia loah...asihhh, nak peri lngkawi lg..hehe

fiq. said...

eh, siyes? haha, gud info, saya baru tahu ni,,haha

SyazwanSarawak said...

memang banyak lagi tempat kat Langkawi tak pergi lagi -..-

anyway nice pic ^^

fiq. said...

syazwan, same arg kite..huhu
gunung mat cincang pon tak lagi..