Monday, July 25, 2011

Kenape nak kecewa kerana cinta?

Assalamualaikum w.b.t

Pernah ke anda terfikir untuk jadi BODOH dek kerana CINTA anda yang bodoh?
hahahaha

Saya tak paham la bebudak sekarang!
selalu cakap
"saya kecewa kerana cinta...sobs.."lah
"dia 'membunuhku'..." pergghhhh....
"kumbang hanya seekoq...tiada yang lain..." hak aloh!
"aku mesti nak dengan dia!" (bangang)
"aku akan setia dengan dia sampai tue!" yo la.....
"You`re always in my heart,  & the best in my live!"...kahkahkah
dasar budak2 Hengusan!
Selalu jerp wuat statement kurang matang.

Korang ingat orang yang korunk maksud kan tu HERAN ke?
"ade aku kesah @ AAK?..?"
hehehe.....
Nonsense!

So, di sini, saya nak sarankan kepada rakan-rakan,
adik-adik maupun sesipe yang saya tak kenal....

supaya

"lebih taat + ingat pada mak & bapak & adik badik korunk..."
Ia lebih memberi kesan kalau korunk mengecewakan mereka.
Jangan kecewakan mereka kalau takut untuk dikecewakan.
Jadilah MAHAL  ($$$$$$$$infinity!) sikit ok!






11 comments:

d_tieah said...

Ok2..
Sy yg menurut perintah..
Haha..
Nsb baik aku single lg..
Wakaka..

fiq said...

wakaka d_tieah...

gud2

farah zazreen said...

wow!!!!!!!!!

NUR SHAFIKAH NORDIN said...

nape nyah??hahaha
tak de kene mengena ngan hidup @ mati eyh

cheqwa said...

setuju!cintai yang Maha Esa lagi penting.kankan..haha,ramailah budakk hingusan ^_^

ieda said...

manusia nie x sama dik .. adakalanya kita kuat adakalanya kita lemah .. sama2 kita perbaiki diri .. mgkin dia berani utk ditinggalkan seseorang tapi mgkin dia pula x berani kerana itu kelemahan dia .. :)

atiqa aris said...

haha sempoi,betol2 belaja la jadila mahal siket ag2 popuan,ni melayan je keje,,lol.

syrupmasin said...

ermm..tu la pasal..adoiiyaii :D

fiq. said...

cheqwa: betul, bila cintai Allah swt, kita pon dapat rasa dicintai .

Ieda: ye, samasama lah kita menjadi perempuan/wanita yang kuat

fiq. said...

atiqa: mueheheheh

syrup: setuju ke?

shishi.. said...

setuju sgt la tu...sgt2 setuju...teramat setuju la...hehhehee...klu cinta bgai then kawin xpe...ni cinta lebat,,kawinnye x...parah...