Saturday, July 9, 2011

Galeria: Abadikan kenangan dengan Cik sam Part 1

Assalamualaikum & selamat petang u`ols

Seperti yang telah diuar-uarkan di berita dan di dashboard anda tentang hari ini adalah hari Kebersihan Malaysia hehe, aku ingin menyampaikan satu mesej, marilah kita membersihkan kawasan di sekeliling kita untuk mengelak penyebaran virus-virus ataupun wabak yang tidak diingini seperti AIDES. Oh ye, pastikan kitabersihkan hati juga ye.

Ok, hari ni aku nak buat sedikit flashback dan sedikit pameran photo hasil tangkapan kamera lapok aku ( Cik Sam), dah, takmau cerita lebih-lebih, nanti sedih pulak. Enjoy the figure.

Location: Bintulu, Sarawak


Location: Sungai Kakus, Tatau, Bintulu, Sarawak






Location: SK Nanga Penyarai, Sg Kakus, Tatau, Bintulu, Sarawak






notepad : sedikit photo masa aku vacation p sekolah tempat kakak (Cikgu Shafini [Spini]). sekolah ni jauh dalam pendalaman.

8 comments:

mizz mira said...

singgah sini..

Adam Idris said...

nice photos :)
snap gambar sendiri ke?
ada bakat,, heh heh

fiq. said...

Adam Idris:
tenkiu yaw...ade lar sikit2 kot.. :D

Rohaizam Rosli said...

huhuhu.... btol2... kna bersihkan slalu tempat2 kat sekeliling umah.. elakkan penyakit...

siti kektus said...

suka lah yg gambar no 2 tu.


nak copy boleh tak? :p

fiq. said...

thanks siti kektus <3
gambar biase, tak layak kot nak dicopy gambar tu,, sebab besa2 je, haha...

siti kektus said...

alah, kite suka la. kite amek tau. lalala :)

fiq. said...

ok argh, segan nyew u,,agaga