Wednesday, September 7, 2011

wordless wednesday #7:kad raya tunggal lagi tahun ni


notepad; thanks to Nur Aishah Ahmad sebab jadi pengirim kad raya yang setia setiap tahun. Dah set nak bagi kad raya kau kau dari tahun lepas, tapi lupa la,aduii...kad ni baru dapat lepas aku balik dari muo..thanks! thanks! =] =]

14 comments:

EyqaLuvender said...

comel jek kad rye...untungla kn dpt jgk 1...iqa ta dpt pon...huhu

fiq. said...

iqa, yeke?hehe..tu la, tak bagi alamat kat kite! =P

EyqaLuvender said...

taon dpnnnnn!wajib!haha

fiq. said...

ok, jgn lupe ye

caliph shuriken said...

kiutnya kad raya dia dpt, hikk...

Umie Artoqiemie said...

wahh tweety...

thanks polo umie :))

fiq. said...

caliph:sekiut pengirimnye,,

umie: ha, kenal pon tweety

Syazwan Che Deraman said...

comel je!!
hehe.

Fadzmie Mohamad said...

Tahun ni sekali lagi beraya tanpa kad raya. Wuu.

Ezad Skytech said...

kad raya skrg ni kiut2 kot..haha~

fieha said...

ade gk dpt..okla kn..sy 1 pun xdpt..hehe

Lea IsNaw! said...

tahu depan pos kat lea satu! hehe

ArulchelseA said...

ada jugak ..walaupun tungal..sy tk de lansung thn ni.. kih kih kih

aimie amalina said...

peeewiiitttt!
dpt kad
hehehehhe