Tuesday, September 13, 2011

Jodoh aku dah tiba?

Bismillahirahmanirrahim
Assalamualaikum

Best siot tidur kat kolej, dah lama tak merasa weh, haha. Plus, tidur dengan comforter plak tu, makin enak, lunak , lenalah tidur aku. Tapi heranlah, mimpi aku tak seenak tu pulak. tapi alhamdulillahlah, semalam rumate aku tidur rumah kawan, kalau tak, mungkin dia berpeluang untuk mendengar aku meracau rucau sume.

Mimpi apa?

mimpi paling seram!

mimpi kena patuk ULAR

apa dalam fikiran korang?

Semalam sebelum tidur dah baca doa tidur, ambil air wuduk, siap ketuk2 bantal, "kejutkan aku pukul 6 pagi ye bantal.." heheheh

Orang kata, kalau mimpi kena patuk ular ni, maknanya ada orang nak masuk meminang. Dah tu, kalau aku kena patuk ular dua kali dalam mimpi tu? Aku kawen dua ke??

apa kata korang betul ke ini salah satu maksud mimpi atau syirik?
tapi aku tak yakin langsung ada org nak masuk meminang aku, cuma aku tak sangkalah mimpi yang betul-betul aku tak nak sebab seram dengan ular, dah muncul dalam tidur aku.
Nama je ahli JPA,haha.

20 comments:

H.J said...

hoho..ular apa dia tu..senduk ke..?

Afikah Aziz said...

mainan tido je kot hehe

IEQAH said...

awat tak patuk je ular tu balik..
aishh klu xmasuk meminang ada crush dgn lelaki la tue.hehe

Tasha said...

mungkin ade 2org nk masuk minang..:P

Syazwan Che Deraman said...

nanti saya nak hantar rombongan meminang satu bas..bagi alamat rumah.

ArulchelseA said...

mimpi maianan tido je.. kih kih kih

aimie amalina said...

aiyoookkkkkk
x lame lagi ase nasi minyakk
hehehe

EyqaLuvender said...

jgn lupe pos kad jmputan kt iqa eh..
nk prepare adiah plg besooo skali utk fiq...ngeh3 =p

fiq. said...

h.j : entah le, wane itam, sseram la nak flashback, huhu, tapi dia lari laju,,kuat dia ligan org,,huhu, menakutkan......

fiq. said...

afikah: cam ne tidur tu boleh main? huhuhu

ieqah: patuk balik, haish, seram plak nak main patuk2 , huhu, dah la bende yg paling menakutkan bagi saya,,huhuhu


tasha: haha, menggelikan hati,,,,huhu


SCD: taiping, perak, datang la, nanti msg bape org nak datang, boleh siap sediakan makanan, wah,, =P

arul: cane tidur leh main-mainhuhuhu

AA: yeye! bukan senang an2,,haha

Eyqa: maleh la, nanti org tag je kad jempotan ekss
=p

fiq. said...

afikah: cam ne tidur tu boleh main? huhuhu

ieqah: patuk balik, haish, seram plak nak main patuk2 , huhu, dah la bende yg paling menakutkan bagi saya,,huhuhu


tasha: haha, menggelikan hati,,,,huhu


SCD: taiping, perak, datang la, nanti msg bape org nak datang, boleh siap sediakan makanan, wah,, =P

arul: cane tidur leh main-mainhuhuhu

AA: yeye! bukan senang an2,,haha

Eyqa: maleh la, nanti org tag je kad jempotan ekss
=p

caliph shuriken said...

mimpi dipatuk ular salah satu tanda sihir.. smoga awk dlm lindungan Allah sentiasa, amin...

fiq. said...

yeke caliph?? wah, takut.....glup..thanks caliph

Lea Isnawi said...

wah2...tgu jela
nanti ade lettew org masuk minang

ehem!

fiq. said...

lea: tak la lea T.T

H.J said...

hoho..nanti malam mimpi ular lagi yer..hahaha

iMBobo said...

tu maknanya 2 kali kena pinang kot hehe.. klau nk mimpi ular, biar anakonda baru masyukkk..haha

Saiazuan said...

seram mimpi tu..!

fiq. said...

H.J: tah pape r. seram doeh

imbobo hurm,, ntah la, anakonda/ ular daun dah cukup la wehhh


zuan: tau tak pe

[sutera kasih] said...

ular tu mksudnya duit nk masyukkkk hehe