Tuesday, May 10, 2011

short update

mcm biasa, kalau kampus dok cuti, aku and classmate mesti ada je benda yang nak kene buat termasuklah cuti untuk 4 bulan ni.. Esok, insyaAllah kitaorang akan ke dungun dan yang lain tu ke destinasi-destinasi masing-masing untuk buat kerja lapangan. Harap sangat kerja-kerja ni semua dapat disetelkan dalam masa sekelip mata je, kuikui...Bukan apa, nak balik awai-awai weh, nak kerja plak, biaq masyuk sikit , seronok aku nak shuping2 gajet nanti.... 


Okay, tujuan entry ni adalah nak update apa yang aku buat untuk awal cuti 4 bulan ni and nak bagi taw sikit kepada yang berkenaan tu janganlah risau ngat kat cheq ni terutamanya family aku... Aku yang tabah dan berani ni pulak yang rasa macam cuak...cuak?? Terutamanya bila semalam (hari sebelum aku balik kampus) bila mak aku nak keluar bilik lepas tu dia tiba-tiba toleh kata:


"Kamu hati-hati, orang yang tak kenai tu, jangan ikot2 tahu?
"duit tu jaga2 jangan sampai hilang, barang-barang kamu...bla..bla..bla" (tersentak kerana tolehan itu)

Awatlah hampa risau ngat aih, aku nak p bercuti jap na, t bawak la kepok lekoq, satar aku makan kat sana awai-awai, hahahahahahahahahaha....So, my last word: Jangan risau ok setiap perbuatan yang dimulakan dengan bismillah dan doa pasti akan selamat ... InsyaAllah...hehehehe


1 comment:

Abu Huzaifah said...

itu lah nama nye nsihat.. sbb syg.. :)