Thursday, May 19, 2011

Al-Fatihah to Blogger telurdibasuh.blogspot


Assalamualaikum 
Hari ini dapat tahu daripada FB abang Ben dan blog Aku seorang Bos tentang pemergian owner blog Telurdibasuh atau nama sebenarnya Abdul Hakim selepas dia terlantar selama beberapa hari di hospital/ICU. Oleh sebab asthma katanya. Mungkin dah tiba masa untuk pergi, jadi maut memang tak mengenali umur seseorang. Walau hanya mengenalinya dalam dunia blog, tapi tetap ada rasa sayu tu kan, bukan aku je yang rasa, malah semua blogger kat luar jugak kan. Jadi, entry ni adalah untuk memberitahu kepada yang belum tahu supaya kita dapat memberi sedekah Al-Fatihah kepada beliau. Al-fatihah. semoga arwah ditempatkan di golongan orang-orang yang beriman, semoga segala doa diampuni dan semoga keluarganya sabar + tabah.

Notebook: Aku masih teringat tentang cerita di sebalik nama blog Abdul Hakim (telurdibasuh) ni (buat pertama kali aku pergi blog dia masa tu)

5 comments:

Unknown said...

Al-Fatihah..
saya juga terasa kehilangannya..

THE GREEN said...

Assalamualaikum...


saya pun baru tahu smlm berkenaan penulis blog tu..tkejut jugak..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Senorita said...

Al-Fatihah.. Semoga rohnya dicucuri rahmat..

Far8 budak baik said...

aku baru je nk berblog..
terkejut dgr dy dah pi..
huh..sedih

Nik said...

al-fatihah