Friday, May 6, 2011

Broga Hills

Assalamualaikum dan selamat tengah pagi.

Sekarang ni tengah mood cuti panjang, 4 bulan tuh, cuti ini makin menjadi kosong bila tidak dimanfaatkan. memang aku spend sebulan ni untuk duduk goyang-goyang kaki je, sebab masih ade assignment yang belum complited dan ada agenda keluarga awal bulan depan. cuti-cuti panjang ni kan best kalau ade duit yang banyak, jadi cakap je nak p vacation kat mana. kalo mcm tu gayanya cuti=100% holiday.yuhuuu.... aku teringin sekali nak p suatu tempat ni, dalam malaysia je kot, kat Semenyeh tu hah, untungnye orang-orang Semenyeh yer. Pada mulanya aku tak tahu yang ada tempat secantik dan sedamai ni dekat malaysia selain Bukit Larut [nak jugek] , sampailah terjumpa gambar-gambar kawan aku yang sakan bergambor dekat BROGA HILLS:



**haish, sapalah yang tak jatuh cinta dengan suasana macam nikan, damai sangat2... rasa mcm heaven...subhanallah


**awesome rite? jatuh..jatuh..jatuh cinta

pic courtesy of google



11 comments:

muse said...

Nice blog.....I follow...jgn lupe follow me back....hehe :D

Chybee said...

2nd picture tu sgt nice! siapa punya gmbr?

nurshaf said...

ni gambar2 courtesy of google.... =]

J.Syazwana said...

sedihnya nak naik broga tak naik naik :P

AARRGH ! ITS ME ! said...

wah macam best gila je broga hill nie ??

dah follow awak .. jom follow saya plak .. hehe ..komen entry saya sekali yer :P

http://aarrghitsme.blogspot.com/

say to easy=) said...

sy smpai skrg still x naik g broga hill nie..bile ntah nk g xtau..huhu

Nik said...

akak dah penak naik broga.best sgt.

Unknown said...

jalan2...

Azariah Kamis said...

cantik lah..tringinnya nak naik
:)

adan said...

salam.. member saya pernah gak g broga tu.. hasil gambar memang terbaik..! sejibik ngan gambar second tu.. jom g broga.. ahaha

Kasih nur azie said...

adik bilik saye pnah jatuh dr broga. masuk paper pasal dia.