Sunday, May 1, 2011

cheezy crazzy

assalamualaikum dan salam sejahtera semua

oleh sebab hari ini adalah hari pertama cuti semester dan juga hri pertama berada di Tanah tumpah darahku-Taiping, aku nak bercerita tentang makanan-makanan kegemaran aku terutamanya yang berasaskan cheese atau keju. Omaigod, rasa macam syurga kalau dapat makan cheese hari-hari tau. Kalau boleh, semua masakan nak taruk cheese termasuklah nasi lemak sambal tumis CHEESE. sesuaikah? Kalau beli burger pon, frequency untuk membeli Burger Daging Cheese adalah lebih tinggi berbanding membeli Burger daging Spesial. Tak guna banyak cakap, jom cekidaout makanan yang kaya dengan cheese yang sangat marvelous  

Cheese-Baked Meatball

**YaAllah, rasa nak pengsan depan makanan ni. 

Marble cheese kek ** google

**next is: Macaroni cheese... terliuq abes ni.... slalu jugak buat tapi mungkin bukan grupe ni la..



**Double cheeseburger Mcd yang jadik kegilaan aku, tapi sekarang ni dah tak makan, tak tahu kenapa. Tapi sumpah boleh membawa korang ke langit ke 7 takkala burger ni masuk ke dalam mulut korang. Memang wallah lah! Semua makanan-makanan cheese kat atas ni aku suka time pertama kali rasa. In short, cheese memang selera aku.

notepad: Kan best kalau makanan-makanan semua ni tak menyumbang lemak yang melepu pada badan manusia ni. 





5 comments:

Anonymous said...

sedap gila tgk...lapaqqq..huhu

Nik said...

macam sedap jea Cheese-Baked Meatball tu.terliur lak tengok :)

nurshaf said...

memang sedap la, sebab tu letak sini, hehehehheh

ILA HonEyBuNNy said...

tengok makanan terliur lak..

terus rasa lapar..heheh

Anonymous said...

ni sy suke...