Friday, December 31, 2010

haishh,, perlu ker?

assalamualaikum

hye semua, insyaAllah yer, esok adalah tahun baru kalendar masihi, 2011.
:') tahun baru lagi, dah siap sedia ke dengan azam baru? hehe, memang fitrah la, 
kalau cakap pasal New Year, memang akan cakap jugak pasal Azam. Haha, mcm AUR dengan TEBING kan? hehe, mcm Lumba haram dan Lokap arggg,, mcm AUR dan TEBING (sedutan cerita Adnan Semp-It) 

So, boley saya tanya? Apakah azam anda?
Saya, sempena Tahun Baru ke 21 ni, harap2 dapat jadi hamba Allah , anak, pelajar, rakan ,rakyat (ecey..) yang +++ BAIK (standard yer dan undi adalah rahsia...)

saya juga berazam untuk NAIKKAN POINTER!!!
Heheh, memandangkan sem ni, nak blajaq memasak je kan, atau yang lain yang lebih otai, belajaq enjin.
chill argg, orang lain kata sonang jer.... ni saya betul2 dah survey
yang lain2 itu, insyaAllah, Allah permudahkan :')

okeh, esok New Year, welcome2 2011,
saya sangat mengalu2 anda wahai zaman makin tua.
meriah ke New Year? agak la, kalau di kawasan perumahan saya ni, apa tidaknya, ada jugak yang sudi dan berbesar hati mengeluarkan ongkos
nak buat party countdown for 2011...perghh..happy tak hengat mereka ni.
Apa yang gembira sangat eden tak taw la.... countdown? perlu ker?
kira dalam hati sudah la...tak ke rase bende tu remeh temeh sangat?
tak pasal2 saya rasa bersalah sebab tak meraikan Maal Hijrah yang dah lepas tu :')
Betul!
Rasa menyesal dan rasa macam sedih.
sebab Maal Hijrah diignorekan, saya sendiri ignore .
doa Tahun Baru Hijrah tak baca, wish kat org pon tak de.
hurm, mungkin masa tu busy dengan training SISPA,
so, nak ignore jugak New Year orang2 barat ni!!
:'(
Lastly, boley la kalau nak countdown tahun baru,
tapi tak perlulah Guiness atau Carlsberg sebabnya haram dan Coca-cola pon dah berat nak minum,
air masak cukup..ahahaha..tu saya la...kalo nak sedap cikit taruk r perasa anggur .

Tak payah la nak party bagai, jom tengok movie!


akhir kata...AAAALINGGGG!!!

notepad: nak buat tart buahan untuk bawak balik hostel esok, nak packing barang sampai habis dan nak menikmati suasana rumah untuk kali terakhir buat masa ni :')

No comments: