Sunday, November 14, 2010

on my way to final

assalamualaikum.
slamat pagi..
alhamdulillah, baru habis study subjek SHN dengan power point yang slidenye berjumlah 142 !
duh, lengoh badan sana sini.
lapar pulak..hahahahahahaha...
lepas ni mau sambung lagi selepas take a short break ni..
ni kire laporan la ni..duh.
apa2 pun, saya berharap sangat supaya sempat untuk habiskan study nih.
dan harap2 saya tak menyesal dan tak sabar2 pulak nak menjawab soklan kelak.



Selepas berusaha , kene lah berdoa pulak. Kemudian, cuba yang terbaik dan finally, bertawakal
Selalunye, sebelum saya nak menghadapi peperiksaan, perkaran yang akan saya buat ialah:

a) Senaraikan target, huhu, mcm listkan dalam mind pon tak pe, berapa A solid aku nak dapat.

b) Saya slalu kira2 kan peluang untuk dapat A dengan agak2 markah bakal final dengan carry mark yang dah dapat..hahaha...ni agak2 nak dapat bape untuk exam..tengok la, kadang2 tu terpaksa target sume soalan objektif tyme final kene dapat betoi, baru ley dapat A oleh sebab markah assignment yang sedikit kurenggg...agagaga

c) Saya pasti akan telifon mak ayah, pemly lah.... tyme tu la nak sebak..hukhuk..

d) Akan bace short note yang dah penat giler buat..

e) Kadang-kadang tulis balik note kat kertas kosong tanpa refer balik kat note asal.

f) Dulu tyme sekolah selalu buat kuiz ngan kawan2... Ada yang tukang soal, ada yang tukang jawab...hahaha..yang dapat jawab tu kira dah sedialah.

g) Awal pagi, mesti sarapan dulu...susah kang dalam dewan, nyanyi plak perut tuh..

h) Saya akan periksa dulu ape2 barang yang penting. Mcm biasa la, kang nyesal plak, pelupe la kate kan...

itu je yang slalu saya buat.

psss...tahu banyak U yang dah habis exam, tapi kami kene pulang ke kampus selepas 3 minggu lupa diri...


No comments: