Saturday, November 6, 2010

the making of Fruit Tart

assalamualaikum & alopss all!
Hari ni saya teringin sangat nak masak Fruit Tart.
Dah lame dah nak buat sendiri selepas beberapa zaman hanya beli di sebuah kedai berkenaan di depan 
KHAR... in nutshell, senang+ ringkas +menyeronokkan+puas hati sebab jadik!
Saya telah mengupah mama saya untuk membantu saya dengan memberinya 
hasil buatan selepas tamat buat tart ini.. maknenye, dia akan dapat tart percume la..tak perlu beli..
hakhakhak..ingat senang.? 
korang ader?

::aha...ni tart buahan yang slalu aku beli kat kedai depan 'KHAR'
santek kan..berwarna warni dan yang penting shedap..
mcm ni punye tart la sy mau buat.



::tara, ni la hasilnye..memang nampak cm dull je, tapi sedap ow, dough yang kami buat memang sangat rapuh..lembut dan cukup rase... t nak cube wat lagi...

3 comments:

♥cutebabygirl♥ said...

nyummm nyummm
nampak cedap gile! :D

zey said...

larrr...nape xtunjukkan cara2 nak wat? baru nak try wat tart buah y nmpk sedap ni =(

NUR SHAFIKAH NORDIN said...

Cutebabygirl: haish...mcm perli jerp...rasenye nampak, memang cam besa je,...kene makan..memang cedap

Zey:resepi pon amik kat belog org...he