Friday, November 12, 2010

alhamdulillah

assalamualaikum
selepas bersusah payah mengadap mysis selama beberapa purnama yang lalu,
finally,, ye, finally, dapat jugek saya meng 'add' kursus sem depan dengan jayanye dan rase bertuah sebab dapat selesaikan masalah ni dengan sendiri!
but , thanks gaks kepada kawan saya yang tolong saya bagi info2 keclearance line mysis..!
pang..pung..pang....(munge api sikit...) ...
Loo, dan 4 ke 3 entry saya ni berkisarkan MYSIS.
mysis memang hot stuft la kali ni, rate nye sangat tinggi!
haha, maknenye, bende ni la yang paling kuat buat saya tension..lol..

"betul ke kamu kate lepas siap settle mysis nak study?"
ni adalah soalan dari perut ke usus aku sendiri...
"ish, teringin sangat nak study, cume tak de mood je sebab mysis h**** j**** ni tak setel2.."
agaga..alih2, sampai laaaaaaaaa niii pon tak bukak buku balik, 
n dah ingat mcm dah merdeka...kihkih.bertuoh punyo budak....
oklah2, pasni nak sambung blajaq lagi sebab tak nak rase menyesal 2 atau 3 hari sebelum balik nanti..
memang kite tak boleh nak undurkan masa...



---sambil alih mata ke portal upsi --> myguru --> coursework --> carry mark....
T-T
wa, dah ade markah baru untuk subjek SHN dan KBC aku,,,,,
berbaloi ker?
alhamdulillah

No comments: