Saturday, March 12, 2011

mungkin ini kem yang terakhir, tak mau dah....

assalamualaikum ols.


adakah semua blogger sihat di luar sana? ok, semoga anda sentiasa sihat + bahagia di samping orang yang tersayang. amin. seriously, terlalu and sangat banyak bende yang nak share di sini. terlalu banyak bende, tetapi tidak terlalu banyak masa yang ada untuk saya pen down kan di sini. minggu ni memang disaster. sangat sibuk. kalaulah saya ni dibekalkan dengan satu semangat sahaja, dah lama angkat white flag-serah diri. tapi, dengan kudrat, semangat, ketahanan psikologi, pelahan-lahan setelkan semua keje, tapi belum semua abis lagi. Assignment, projek sana sini, report. haish, tapi ok jugak, sebab semua presentation + micro teaching setel jugak bah.

  ok, saya baru balik dari kem JPA tahap 3 di Pulau Pangkor, ada best, ade tak best. tapi nak komen sikit, bahawasanya kem ni sangat tak rushing, dan yang paling penting tak payah aku nak jadik orang giler lagi mcm tyme kem JPA tahap 2 hari tu. sumpah batu aku bagi. mungkin sebab dah senior, ataupon sama resmi dengan orang yang dah veteren? no idea.* kem ni amik masa 3 hari 2 malam, as ussual. vanue kali ni yang agak luaq biasa bagi kami, membawa aku untuk membayangkan, "wah, best la kem kali ni. dah la xpenah p pangkoq. boleh cuti-cuti Malaysia skali.." niat tu tak berapa suci sangat. tapi, kita ni pun dah namanya manusia. imaginasi terlalu luas. infinity.

:: ni otw ke Kem Rimba. kata pakcik driver ni,(oleh sebab aku dah duduk depan sekali) Pulau Pangkor ni tak lah besaq mana, pi mai pi mai tang tu ja. tambah tolak, plus minus, 20++km sahaja. selalu depa mai wat marathon sini. tersedak jugak sebab jalan dia berbukit-bukit..ngeee

::yaAllah, buruk perangai sorang-sorang. baru sampai je dah terjun. hurm, nak buat cmno, dah Encik Shahrizal kata aktiviti B.E.B.A.S
ini adalah aksi mengejar sunset(penemuan baru)

::speechless


::subhanallah, santek sangat2


:;air di kem rimba ni sangat menwan, oleh sebab tu lah kawan saya seorang ni nampak teruja +-+
happy nye , YaAllah...ngeh3


::i love beach (saya paling kanan, hehe)

::photo thyme kita untuk event kali ini. JPA tahap 3 UPSI di Kem Rimba,Pulau Pangkor


:: saya yang sentiasa meng'oren'



::tapi tak kurangnya kesedihan di balik keghairahan berkemping. tu ujian daripada Allah. anda kenal gambar di atas? walaupun barang picisan , tapi bila dah terjadi, sangat memberi kesan. tacing2...
takpe, ujian Allah, orang kata ujian Allah tu tarbiah...yesza...

::berjemor


oh yea!!! ada berita paling bahagia nak bagitaw...




finnally, saya just nak cakap yang saya sangat gembira untuk contest aku, dia dan vintage. even top 100 sahaja, tapi ia sangat berbaloi2.. uwa, top 100 from 441 contestent tahu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The biggest achievment for myself and my Cik Sam too. i love u cik sam!  jap2, walaupon hanya berjaya masuk top 100, itu dah cukup memberi sinar kebahagian kepada saya. sebelum saya tengok keputusan top 100 tu, saya sedang kesedihan + kebuntuan oleh sebab assigment dan tugasan yang membukit-bukit. sampai menitis2 ayaq mata, but bila nampak sahaja sehelai gambar saya di antara mereka-mereka yang berjaya menduduki Top-100, yaAllah, gembira tak terkata. and so, saya nak wih a million thanks to this picture:


::but this pic yang original lah, yang dah diedet vintage taruk tang mana tah..teeeheee..
thanks too untuk JPA, tak sia-sia ambo masuk JPA, kene beli boot, pegi sg Samak.
and so, saya berjaya jadi Top 100 dari 441 contestent untuk contest Aku, Dia dan Vintage (contest of Photo edit)

**i`m happy with Cik Sam. (flower..flower)





No comments: