Sunday, March 20, 2011

keadaan aku dalam bahaya

assalamualaikum

1 minggu yang lalu........

alhamdulillah, dapat jugak aku post entry dalam minggu-minggu yang membunuh ni. bukan sebab penyakit berjangkit atau cerita-cerita hantu berantai. Tapi disebabkan assignment-assingnment yang maha banyak. haha. it`s normal. Aku selalu rasa mual + pelik (mulalah nak cakap "huk aloh") kat kawan2 aku yang selalu mengadu kerja banyak kat facebook tu. Ok, "facebook dia, suka hati dialah!" Banyak mana sangat assignment ko? bilalah nak siap kalau asyik ngadu je, atau nak test luck tunggu lecturer komen dan cakap...

"yeke banyak assignment nak? oklah, saya cancellah empat assignment daripada saya, lepas tu awak belanja saya ek..."

Permulaan sejak dua minggu lalu menyebab keadaan aku dalam bahaya.  Bukanlah risau sangat bila diserang stress, tapi gila risau sebab takut aku tak mampu nak meratah setiap asignment yang diberi. Nak2 assignment kursus Enjin tuh-Proposal dan projek akhir. Apa aku nak merapu meraban? 

24 jam yang lalu...

nak tahu apa jalan penyelesaian yang aku ambik? Balik Taiping lar. dengan harapan dapat siapkan 3 projek (1 Proposal), tapi aku nak siapkan terus final projek tu. Malas dah nak menanggung rindu. Alangkah dengan senang hatinya aku balik Tg Malim nanti. wah, heaven rasa!

1/2 jam yang lalu...

nah! 90% siap dah final projek ko. sangat hebat sebab dah confident giler final projek boleh approve bila hantaq kat Encik Samad nanti. sebabnya, proposal pon tak hantaq. sorry, misscommunication  la.
kalo aku taw memang kene hantaq proposal je dulu, memang Kacang Bangla! aku bab mereka2, melukis2 ni memang tetiba rasa gifted je memanjang. celah gigi je.

 "mana taw kene hantaq proposal ja dulu, ingatkan projek terus...!!"

tapi rasanya Encik Samad ok kot kali ni, sebab dia kata tak payah buat mcm Reka Cipta plak. nah, ni idea aku untuk final projek, tak de orang nak tiru kan.cet!!!


tq pada yang memberi idea. credit to u
picture courtesy from google.



No comments: