Tuesday, June 14, 2011

update pertama selepas honeymoon

Masa nak tulis entry ni, dah seminggu dua aku pikirkan, menatang apa nak aku ceritakan. Rasa serba salah juga sebab dah biarkan blog aku ni bersawang tebal. Bila kat FB tu, macam meriahlah blogger-blogger postkan update terbaru mereka kat group...Bagusnye mereka ni, tak macam aku, dah berkarat dah kotak minda nak memikiorkan idea dan isu yang boleh aku tulis. Macam dah lame no berblogging..miahahaha...


Actually, aku baru habis honeymoon daripada bercuti daripada berblogging okay, sila jangan salah sangka. Bukan baru lepas kahwin. [hikhik...gelak sopan]. And now, masih lagi honeymoon dek kerana cuti masih panjang. Mungkin sebab aku terperuk dalam rumah, jadinya idea pon talak mali-mali. Biarlah, daripada 2 minggu yang lepas, 22 jam aku mengadap blog, daripada mengedit, sampailah ke aktiviti-aktiviti blogwalking, stalking dan dah boring pon. Eh, mukan boring, fenat je. 

Eh, sekarang dah pon bulan Jun, dan aku teringat pulak al-kisah tentang ribut taufan mengenai google akan delete akaun blogspot. Kalau nak tahu lebih lanjut, baca saja entry pada link tu, wa malas nak flashback. Keutuhan cerita tidaklah dapat diestimatekan, cuma persediaan atau mengambil langkah berjaga-jaga. plus, boleh belaja sekali.

Nora Elena, ni pon antara benda yang mengisi kekosongan cuti aku. Walaupon terlewat sangat-sangat. (orang lain episod 21, aku episod 1). Aku just tengok kat TonTon je. Dalam sehari, boleh jangkau sampai 15 episod. Bape minggu dah aku cover ni? Tapi macam tengok movie yang panjang. 24 hour movie.Mungkin boleh jadi movie 3 hari 2 malam. Macam drama Adamaya. 


Drama ni adalah drama adaptasi longgar dari nover, Kasih yang Suci (If i not wrong). jalan ceritanya memang antara yanag selalu aku suka dan prefer. Contoh lain yang jalan cerita macam ni adalah seperti Sepi Tanpa cinta. Tapi bila dah berpengalaman tengok drama ni (dah 14 episod) aku boleh cakap yang cerita ni penuh dengan misunderstanding. Asyik2 salah faham. Ke, ala, yang dulu tu miscommunication..huahua...But, enjoy watching! (boley la...)

notepad: aku sekarang memang kurang update blog, sebab aku lebih teruja update level cityville. Aja! Aja ! Fighting!

3 comments:

Ieqahgajah said...

saya suke seth than..haha

mAL!zA said...

smue da gila bayang dgn seth tan kan . .hehe . .anyway nk tny tonton tu register free ke? . .

nurshaf said...

free saje reg tu , sebab tu la saya reg.