Thursday, October 21, 2010

movies vs nota KH

1, 2,3...
Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmm.....................

hahaha....
alops, jumpe lagi ye kite. cam biasa, tak pernah jumpe pon kate dah lame tak jumpe.
Bukan ke jumpe tu bersemuka?
hehe.ABAIKAN lah okei!
OO., semalam saya hanya ke kelas malam, kelas minor saya, KH
Sibuk2 la petang itu mengulang kaji sebab katenye En. Burn, kita akan buat test amali.
huhu...saya pon bukak la slide yang telah diburnkan oleh Encik Burn.

Tetiba rasa mcm boring plak,
pe lagi, teringat pulak movie2 yang telah dicopy oleh cik azie ke cik Botet kepunyaan saya..
haha....agenda berbelah bagi.
tada...........
ini lah keje saya petang itu...........

:: bace slide KH & tgk movie-WRONG tURN dalam 1 screen..
keputusannya, sape menang ye?


HUhu..mungkin WRONG tURN lebih sikit kot..sebab saya lebih paham movie itu dari slide2 KH..

hehehehehehe..kejamnye.......... O.o
tapi kan, citer ni memang SYIOOOOOOOOOOKKKKKKKK lah!.
and attention to ones yang tak kuat semangat or penakut, rentikanlah teman kalo rase nak nengok citer ni...

saya yang hati besi ni pon nangih tengok citer ni.....MENAKUTKAN! 


::aku nak makan darah

::haishhh, kalo teman jumpelah mamat ni, penamporrr bagi..kuang ajor

::huk2, lauk dinner malam itu... shiyerkkkk.............

::hehe,,,geram tapi lawok kat tang pelakon ni..dah mcm ni pon tahu nak jeles ngan husband dia...

::kaum kerabat mereka yang suka ngat kat darah =mereka menjadi tidak berhati perut


dalam masa cerita tu, tgk2 konflik, saya harap ngat ada yang hidup, dan akhirnya,



Kesimpolannya,
saya tengok citer ini dengan penuh rasa GERAM + Was2 nak gi hutan pas ni + SERAM 
itu saje...

wasalam



No comments: