Sunday, October 31, 2010

duduk DIAM-DIAM



assalamualaikum + selamat petang ols,,,
actually baru balik dari kenduru kawin kawan mama saya tadi,dekat je
rumahnye. Lepas tu, p kemas dapur jap tadi, cam tetibe rajin.hikhik..
tak taw nak buat ape selain online, Study?
memang berkobar2 , nak sangat study!
hehehe, bukan cobaan a....
memang tol ow nak study, tapi nak wat nota, pen plak ta de
Ape? alasan tak best?
buka alasan maaa... kat umah ni bukan la tak de pen, cume tak de pen yang best cam
peb faveret saya.
In nutshell, saya tak de mood untuk buat nota & study..
ekekeke... 
So, sebelum saya p kedai nanti untuk beli pen feveret
saya terlayan satu cerita kat TV Qalesya Musim Baru
cerita ini mengambil perhatian saya..
seronok.seronok.seronok.

::watak besh, kalo kawan2 dia buat kemungkaran, free-free dapat tazkirah +
bacaan surah2 serta tafsirannya..gud2
**ehsan dari Google


::not2 bad!
**ehsan dari Google

Nengok citer sambil2 menikmati teh cameron highlands, teh with laicy roses
*nyaman okei*
+
mood nak pi Taman Tasik Taiping berkobar2 untuk buat photoshop..akaka..
tapi, cam biasalah, cuaca di Taiping sentiasa hujan pada sebelah petang
udah name pon raintown kan.


:: Gambar hiasan sahaja
credit to Google





::betapa rindunye kat Tmn Tasik, Taiping,,
uwa, nak p sane
**ehsan dari Google

wasalam


No comments: