Thursday, September 16, 2010

what are the such wonderful page?

wooaaa....
so, ini tempat baru saya..?


knape macam sunyi?tapi macam best....tapi macam mengasyikkan...


yerp, ni lar blog saya....
16 September 2010--) Hari pertama saya ber"blogging"...
sempena sambutan Hari Malaysia tahun 2010 kali ini...


kenapa saya buat blog?
hidup ini sangat comlicated, sehinggakan saya sangat "berat"...
Saya ingin meluahkan apa-apa yang berlaku dalam hari2 saya...
tapi di mana?
Friendster? Facebook? Myspace?
Haishhhh...boring...it`s so annoying...
tak privacy.Rase macam tak bebas je..so, i need my own blog to express my feeling...
kata seorang pelakon " Pelita Terang Tang..Tang.." yang saya tengok di Astro Ria (kalau tak salah) pagi tadi, "kebebasan adalah ekpresi diri"

                                                                                     - "nurshafikahnordin"

No comments: