Thursday, September 16, 2010

asslamualaikum & hallo...


he..akhirnye, setel suda open house untuk rumah saya hari ni...7 Syawal...
YaAllah, letih ke?huhu


tataw la kalo letih sebab open house..ke atau sebab lain...
tapi ape yang pasti, semalam memang tak tido malam...


stay overnight for do nothing....huhu...


tu yang tercebil2 je mata saya , gi pasar , masak soto, masak kuah lodeh..
ecey, sekali dgq macam perempuan melayu terakhir,...
sebenarnye join venture je ngan my mother. 
...
special thaks to para tetamu yang sudi datang ke rumah saya
dan memuji2 kelazatan makanan kami..hehe.... 


ade berape hari lagi je sebelum balik UPSI,
haduh...pe yang saya risau??
esemen xde la dalam keadaan gawat ngat.


hah!it`s all about my missing kad matrix...
huh..missing in action keh?
pueh saya carik...


n , according to my instinct,
kad itu mungkin sedang berada di ipoh..
hallo der, shopping ke jalan beraya?


oh, tidak! itu sume kesalahan dari ku...
wahai kad matrik, pulang la...
Selamat hari raye der...
Tak cukup sekadar tu,
semalam tyme gi Giant Hypermarket kat Taiping,
boleh pulak tertinggal purse saya...
waaaaaaaaaaaaa............
PURSES kotttttt........dahsat la saya ni.
Seb bek la ade seorang pak cik yang berhati murni dan tidak mementingkan diri sendiri..
Terima Kasih daun Keladi Pakcik Guard..
Saya doakan pakcik murah rezeki dan dimudahkan kehidupan.
Semoga anak-anak pakcik menjadi insan yang berguna . Ameen...


Cet, tyme tu Giant dah nak tutup aw, saya n mama masih berlegar-legar mencari si purse itu..
tibe-tibe je pakcik tu datang n tanya..."hah...cari ape ni?"
Mama pon cakap "ni ha...cari purses dia" sambil tunding-tunding pada saya...


"hah! amalkan macam tu lain kali" pakcik tu cube tambah api dalam hati.....
huh panas beb, dah la purses gua hilang.
dalam hati sabar je la "pakcik ni nak membebel plak"dalam hati cakap cam tu...ingat lagi..


Tetibe,,,,hehe...
pakcik tu kuarkan something dalam pocket dy...
hah!!!saya kenal itu!!!!!


wane2 coklat, tebal2..(cet)...itulah purses saya....
huhu...
terima kasih pakcik...huhu
secara tak sengaja, terus wat muka terharu...
wah...Alhamdulillah yaAllah....




but, itu lah kisah yang sangat mendebarkan terutamanya mama saya...
saya? rase mcm nak mati je
lum setel hal kad matrik hilang, purses plak nak hilang...
dah la sebelum ni phone hilang, orang ta nak pulangkan..
tension ar...cam ader makhluk halus ikot jerp.
huh....."lame2 cam ni boleh naik darah aku."


                                                                                                                        -"nurshafikahnordin"





No comments: