Tuesday, October 19, 2010

TraDegi Oktober




salam
hopefully, sume bahagia lah hari ni
lebih2 lagi saya yang sedang memonteng kelas 3p ye...huhu
bukan ape, tak de mood, kang datang kelas, tido pulak..
takpe2, promise ok, next week dtg,,,promise ni
hehe

tadi pagi2 saya ada dapat comment dari MAMA saya..
ow, dia cakap

"ape khabar, wani rindu,
ada dengar berita pelanggaran bot ekspres dari tatau ke kakus?"

oo..tidak ada pula saya mendenggarnye
sound tak serious pon,,,
dalam otak pikir, Bot ekspress je kan
bukan bot kecik tu ke...
actually saya pernah je naik bot itu tyme melawat sekolah kakak saya di SK Nanga Penyarai
memang itu lah botnye
tak tipu..



search punya search
kat berita online
huh..jumpe2
baru lah tahu ianya sangat serious sampai melibatkan kematian..

Alhamdulillah, org yang tersayang selamat..
huhu...

No comments: